blue_yoshi Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 HJÄLP! MAT! HAN BEHÖVER MAT!!! VART SKAFFAR MAN MAT TILL SIN GUBBE? HAN DÖR JU!! *PANIK* SVARA FORT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Jag har inte spelet men man skördar väl det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 14 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 jo men innan det vuxit upp. så dum är jag väl inte <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 15 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 snälla. är deet ingen som vet hur man kan skaffa lite mat. till min lilla hund t. ex äter han rester eller vanlig mat eller vad 17 äter gulleponken? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 tja i harvest moon (n64) så tar man vanlig mat och sätter i hans skål Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megaman_x95 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 vad händer när man ger den blåa fjädern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Leta mat då tex sopptunor gårdar hus mm Trött! :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
medlia Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 snälla. är deet ingen som vet hur man kan skaffa lite mat. till min lilla hund t. ex äter han rester eller vanlig mat eller vad 17 äter gulleponken? :( Ta sont som växer på marken (T.ex svampar!) eller ägg från hönsen det kan du ge både hunden och gubben!! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Prince_Ahmad_ Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 det finns ju ogräss runt farmen och lite överallt på spelet det kan både gubben o hunden äta :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg