Zingan Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Jag ser ifram emot Doom 3 asmycket! jag bara älskar half-life så doom 3 borde inte heller vara sååå dålig! :student: DOOM 3 :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Inte så bra... HL2 kommer att äga det... Förutom i grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Trodde det skulle vara asbra grafik? Eller så är du dålig på bedömning... Doom3 kommer enligt Gamereactor vara skit-läskigt. Tror jag med. Sett bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 jag har sett filmer på både doom 3 och Half Life 2 och slutsatsen är...att Half Life 2 kommer att total äga doom 3 i grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 d00m 3 lär vara ett askul firtsperon shotter spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Trodde det skulle vara asbra grafik? Eller så är du dålig på bedömning... Doom3 kommer enligt Gamereactor vara skit-läskigt. Tror jag med. Sett bilder. Doom 3 har asbra grafik...Men HL2 kommer att äga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 jag har doom 3.köpte det när jag var i new york. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 jag har doom 3.köpte det när jag var i new york. :evil: HAAHHAA omöjligt för det e inte ute änn men jag ser fram emot doom 3 och hf 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 inget HL2 för mig inte, Doom3 för hela slanten, kommer äga halflife så stort! sen är det ju lite olika spel också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pLaTiN Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Jag ser ifram emot Doom 3 asmycket! jag bara älskar half-life så doom 3 borde inte heller vara sååå dålig! :student: DOOM 3 :evil: Jag läste i ett inte så gammalt nummer av Gamereactor att Doom 3 kommer ha väldigt bra grafik men nu kommer en lista dåliga saker med spelet. 1 Dålig spel-känsla 2 Endast ett monster får kan va på skärmen(eftersom grafikmotorn inte pallar mer :ph34r: :medieval: :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Inte så bra... HL2 kommer att äga det... Förutom i grafik. jepp Halo 2 kommer att äga alla spelen!!! :P :evil: :kung: :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 (pLaTiN @ 15/07-2004 15:26:20) Jag ser ifram emot Doom 3 asmycket! jag bara älskar half-life så doom 3 borde inte heller vara sååå dålig! :student: DOOM 3 :evil: Jag läste i ett inte så gammalt nummer av Gamereactor att Doom 3 kommer ha väldigt bra grafik men nu kommer en lista dåliga saker med spelet. 1 Dålig spel-känsla 2 Endast ett monster får kan va på skärmen(eftersom grafikmotorn inte pallar mer :ph34r: :medieval: :student: det är till Xbox som det bara kommer 1 fiende åt gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.