Ratchet Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Jag är inte så förtjust i doom spelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 om det är sämre grafik en va det är i hl så dumpar jag doom 3!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 SNART KOMMER SPELET! NI SOM TYCKER OM DET! LE! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 vid närmar efter tanke vilket datum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 JIPPE DET KOMMER SNART DET KOMMER SNART jag tror det redan har kommit ut eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 18 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 jaaaa jaaaaa doom 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WcDuck Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 Har bådde HL2 och Doom3 Kan ta och säga nästan varje gång jag spelar Doom 3 så håller jag på att skita på mig :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 alla ni som säger att ni spelar... ni kanske är så dumma så att ni tror det, men dom har faktiskt inte släppts, nångstans.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 jag ser inte fram emot det jag gillar inte doom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.