Get-Lama Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 När jag sätter i en skiva i boxen så börjar den brumma skithögt, när sen filmen/spelet startar kan det sluta men ibland fortsätter det. Någon som vet hur jag kan fixa det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 lämna in x-boxen till nån spel butik dom kanske kan fixa det där ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 När jag sätter i en skiva i boxen så börjar den brumma skithögt, när sen filmen/spelet startar kan det sluta men ibland fortsätter det. Någon som vet hur jag kan fixa det? De måste vara nånting i X-boxet som är trasigt! om du har haft X-boxet mer än ett år måste du betala! Ifall du har haft de mindre än ett år... Då har du garanti på de... Asså du får ett nytt ifall de går sönder! Så va de me mitt förra Ps2 iallafall... Men jag vet inte om de e 1-årsgaranti på den affärn du köpte de på... Ring o fråga butiken! PS: för att lämna in den måste du ha kvar kvittot... Annars kostar det..! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Get-Lama Skrivet 15 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 De måste vara nånting i X-boxet som är trasigt! om du har haft X-boxet mer än ett år måste du betala! Ifall du har haft de mindre än ett år... Då har du garanti på de... Asså du får ett nytt ifall de går sönder! Så va de me mitt förra Ps2 iallafall... Men jag vet inte om de e 1-årsgaranti på den affärn du köpte de på... Ring o fråga butiken! PS: för att lämna in den måste du ha kvar kvittot... Annars kostar det..! Jag köpte Xboxen den 20 December 2003 på Tradition, så det har inte gått ett år. Det står att det är 1 års garanti i manualen så det borde det väl vara överallt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Då kan du lägga in XB-et! Men har du kvar kvittot då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Get-Lama Skrivet 15 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Då kan du lägga in XB-et! Men har du kvar kvittot då? Japp, glömde säga det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 xboxet brummar alltid lite... jag tror att det är fläkten... eller gör inte era xbox det? lite alltså... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Get-Lama Skrivet 15 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 xboxet brummar alltid lite... jag tror att det är fläkten... eller gör inte era xbox det? lite alltså... Lite ja, så har min alltid gjort. Men nu låter den som att den ska explodera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Okej! Då tycker jag att du inte ska spela på den tills den är lagad! Lägg in den på Tradition Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Get-Lama Skrivet 15 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Okej! Då tycker jag att du inte ska spela på den tills den är lagad! Lägg in den på Tradition Tänkte precis fråga om man kunde göra det. Har gjort det några gånger, men spelen har ju som tur är inte gått sönder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Som mitt Halo gjorde :D Hade lagt de på skrivbordet så blev de repigt så de går inte o köra :( Men va menar du me har gjort det några gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Get-Lama Skrivet 15 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Men va menar du me har gjort det några gånger Spelat när boxen har varit sådär konstig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg