Rallypacker Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 ja, lämna in din box, om du inte vill ha en trasig box... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Get-Lama Skrivet 15 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 ja, lämna in din box, om du inte vill ha en trasig box... Det vill väl ingen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Ska du lämna in den eller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 xboxet brummar alltid lite... jag tror att det är fläkten... eller gör inte era xbox det? lite alltså... Det "brummar" alltid lite.Mer eller mindre högt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Get-Lama Skrivet 15 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Ska du lämna in den eller. Ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Get-Lama Skrivet 15 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 (redigerat) Det "brummar" alltid lite. Mer eller mindre högt. Jo, jag vet. Men det jag snackar om har kommit på senare tid och låter väldigt högt. Redigerat 15 Juli 2004 av Get-Lama Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Get-Lama Skrivet 15 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Och man kanske inte ska kalla det brum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 xboxet brummar alltid lite... jag tror att det är fläkten... eller gör inte era xbox det? lite alltså... japp men när man börjar spela elelr lyssna på musik elle rkolla på film så glömmer man av brummandet. så brummandet stör inte mejj allafall :D :) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 (quaked_ess @ 15/07-2004 12:12:48) xboxet brummar alltid lite... jag tror att det är fläkten... eller gör inte era xbox det? lite alltså... japp men när man börjar spela elelr lyssna på musik elle rkolla på film så glömmer man av brummandet. så brummandet stör inte mejj allafall :D :) B) Det stör mig inte heller fasst hans box brummar säkert ovanligt mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Joo... de låter så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 ja, lämna in din box, om du inte vill ha en trasig box... JAG vill helst inte he en trasig XBOX!!!UTAN JAG VILL HA ETT SÖNDRIGT GAMECUBE vilka hålelr med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 (redigerat) (quaked_ess @ 15/07-2004 12:29:55) ja, lämna in din box, om du inte vill ha en trasig box... JAG vill helst inte he en trasig XBOX!!! UTAN JAG VILL HA ETT SÖNDRIGT GAMECUBE vilka hålelr med? Jag håller med m att det var ett onödigt inlägg. Redigerat 15 Juli 2004 av Uzama Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg