Naruto Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 asballt, asså det e en pistol som man skjuter på tv:n för er som inte vet.... :rolleyes: jaja, ja ÄLSKAR ivartfall time crisis III och lite vampire nights :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matand Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Nja, jag gillar nog bätre Time Crises 2, en 3:an. House of Death är också bra, synd att det inte finns till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Jag har ett urgammalt "pistolspel" där man ska skjuta på pluppar. Mycket gammalt spel. Där finns också Pong m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andriy "Sheva" Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 G-Con är rätt bra har en brukar använda när jag spelar Time Crisis 1 och 3 men THOTD är det bästa pistolspelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 House of the dead är väldigt bra. jag har det själv, dock inte g-con utan en starfire lightblaster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Har bara Time Crisis III till G-con men det är skitkul! ^.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.