mg2 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Jag har precis hittat trollformeln incendio men kommer inte tillbaka till klassrummet. Jag har fastnat i ett stort rum där man först ska tända två ljus för att komma in i mindre rum. I de små rummen ska man tända på ytterligare för att släcka facklorna i den stora hallen, men jag kommer inte över till den andra sidan. Om någon vet vad jag menar, snälla hjälp mig. Tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jean-Robert Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 :rambo: Du Ska tända Facklorna Så Fort Du Kan! Sedan Öppnas En Dörr. Sen Ska Du In Där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
usa_in_my_heart Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 (redigerat) Ja har oxå fastnat på d stället.. Med "facklorna" menar du då djuren som sprutar eld? Lr menar du de man ändrar med eldarna i de små rummen? Redigerat 15 Juli 2004 av usa_in_my_heart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 he... tycker inte om spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mg2 Skrivet 16 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Menar du de fyra stenfigurerna som finns i varje hörna av stora hallen?? Har tänt på dom hur snabbt som helst, men ingenting händer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oOlillajagOo Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 du ska tända djuren och sen kasta flipendo på dom. sen hoppar du från plattform till plattform och sen tryck på knappen. sen gör du samma sak på nästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst phile93 Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 det var enkelt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
julle Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 såklart! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 he... tycker inte om spelet Inte jag heller!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg