Gäst anubis Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 hej! nån borde göra fuska.se träff typ alla i stockholm som e medlem i fuska.se kan träffas nån stans det e bara att tänk om nån på sidn e pedofil....... men ialla fall hur många skulle kunna tänka säg att träffa alla fuska.se och vart? själv tycker jag masmo för då kan vi gå till max och äta där!eller typ alla i fuska.se i stockholm kan hitta på nått kul komm gjärna med förslag och om du vill va med men om vi typ ska gå på bio får var och än betala för säg..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 man behöver nog vara över 18 för att vara pedofil :blink: men tror dethär inte blir någon större idé men bra försök :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 tack allså vi kunde ju typ gå på bio eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Ärligt, jag tror inte det kommer funka... och sen, så tror jag inte många släpps iväg till en sån träff... de flesta här går liksom fortfarande i grundskolan, och jag har svårt att tänka mig att föräldrar tillåter nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 ja det är rätt jag bor i arlöv skulle jag till stockholm?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Skulle aldrig gå. Jag är inte villig att sitta på en buss en hel natt eller betala dyra pengar för en flygbiljett. Även om jag skulle få åka skulle jag inte vilja komma. Det har varit en på ett annat forum. Men där bor ju 80% i Umeå så det var inga problem. Det kom 40 pers. 4 st var under 18. Det är inte många som skulle få. Vill man så gärna att andra ska få veta hur man ser ut kan man köpa bild i presentationen. Eller på foto. Jag går då inte ut med hur jag ser ut. Inte en chans. Det är nog inte så många som vill att andra ska veta hur man ser ut. Blir det ens av så kommer nog bara personer som bor vid Sthlm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 men dom som bor i malmö typ kan ha träff där?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Alla kan ordna själv om man vill. Men man ska inte vänta sig att folk kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Instämmer. Jag skulle då inte åka på en träff, ens om det ordnades en här nere i Skåne. Man vet aldrig vilka det egentligen är man har på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 +så skulle jag vara tvungen att ta båten till stockholm och det är inte så roligt att sitta still med en massa (MÅÅNGA) turister i fem timmar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 jaja men jag tänkte för alla i stockholm och i göteborg för alla i göteborg..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Om man bor i mellan som jag gör det är typ lika långt till båda? Iaf skulle endå inte gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.