yoZhi Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 E d sant att alla servrar i 1.5 i cs ska stängas ner? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Mjoo, Steam verkar fungera felfritt. Dock lade jag ner Cs efter "senaste" updaten, pga att jag inte fick igång Steam så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 dom kan väl inte stänga 1.5 servrarna? dom är väl hostade av dom som spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 jag vet inte men det är ganska svårt för alla att köra om dom gör det för alla vet inte var man laddar ner steam men man får hoppas att dom frågar nån som vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ToM10 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 jag tror inte dom stänger ner alla 1.5 servrar eftersom at många har problem med steam och väljer 1.5 istället och kommer dom lägga ner dom så kommer dom förlora spelare dvs kunder och det är inte bra för ekonomin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 16 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 bra=) nu har jag steam och kan köra cs=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 för att köra servrar på 1.5 så kör man genom WON, och WON kommer läggas ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 I augusti läste jag nyss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 I augusti läste jag nyss... japp precis. när det nya cs kommer .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 1.5 legs ner den här månaden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 lägger dom ner C.S så ska ringa upp mina små bröder o garva åt dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 dom läger ner närmare bestmät den 24 den här månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.