Gäst Cuddles Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 jag har problem när jag ska gå in på outlook express så! när jag ska skriva mitt lösenord så finns det siffror med men jag kan inte skriva siffror bara bokstäver!!!!!!!!!! :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 moahhahahahahahaahahhahahahaa kör start/windows update.... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 du kanske har numlock på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 lyssna på jedi gamer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Du kan ju byta lösenord till ett som bara har siffror.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 behöver man inte skriva in sitt gamla lösen då ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 jag tror nog det är som jedi säger, tryck på numlock, eller testa med ett annat lösenord, det finns ingen spär i outlook som spärar bokstäver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ToM10 Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 som sagt num lock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 [Jag tror bloodman har fattat det] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
adfi Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 hmmm vettttttte ;) f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Men lol vet ej facktis :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jockeru Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 ett tips använd INTE lösenord starta om guiden skapa e-post (vet inte vad det heter) och skriv kom i håg använd. och lösen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.