Dead_Corpe Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Jag spelar Zelda Master Quest och är nere i brunnen i kakarko village... har klarat det ordinarie Ocarina Of Time men det är inte det minsta likt... Någon som vet hur jag göra kistan med Lens Of Truth i synlig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 hm tyvärr har jag inte det spelet än :( men prova att gå in på www.zelda.com ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Har klarat ut spelet men minns ej så bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Gör som blue_yoshi sa. Gå in på zelda.com . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Vilket Zelda spel.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Game King Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 För att få leens of truth måste du gå längst upp till höger och krypa in i ett hål och skjuta på tavlan med ett monster på :student: P,s jag vet inte om den är längst upp men någon stans ska du krypa in i ett hål :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Vilket Zelda spel.... <_< det e Som Ocarina of time fast lite svårare ( fast jag tycker inte de är de ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg