Giga_Bowser Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 (redigerat) Ursäkta att jag bara skriver, men man kan inte radera inlägg helt. Redigerat 16 Juli 2004 av Giga_Bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kim_hellstrom Skrivet 16 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 ¨så många koder finns det till pokemon ruby och safari!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeII Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 det är faktiskt sant det kim_hellstrom säger det finns så ¨ånga koder :rolleyes: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 vart ska man göra koderna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Dumt av dig att skriva ner alla koderna och sedan spamma, vore bättre om du bara gett en länk där koderna finns <_< Danne 159: Antingen så behöver du en emulator, eller så kan du köpa Gameshark till din Gameboy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 ¨så många koder finns det till pokemon ruby och safari!!!! Det heter inte safari, utan sapphire. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 he... lång lista liksom.... men ja kan säga att jag har fuskat en gång med masterbollen... men det var längesen så ja kommer inte ihåg koden..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kim_hellstrom Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 okej jag ska ger er den sida men ni måste vara medlem på den sidan då!!!! och här kommer sidan http://se.msnusers.com/AlltOmPokemonRuby-Sapphire och sen när ni har blivit medlem så går ni in på http://se.msnusers.com/AlltOmPokemonRuby%2...k%20Koder%2Etxt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 men du har kopierat, du har inte skrivit allt det dära Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 jag menar kim_hellstrom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kim_hellstrom Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 mmm jag har kopierat dom !!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kim_hellstrom Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 (redigerat) okej hur gör man för att sin bild ska synas???? :( Redigerat 17 Juli 2004 av kim_hellstrom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg