NosH Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 det går inte att spara i zelda oracle of season och zelda oracle of ages vi köpte det på en marknad för 199 kronor st vet ni vad det är för något fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 det finns två sätt! 1. tryck start, select två gånger, välj save så kommer du till en save meny! 2. Genväg till save menyn: Tryck start och select samtidigt! (funkar iallafall på oracle of ages) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 16 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 jo men när jag sparar blir det inte sparat så jag får börja om från början hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Det skall gå! Man kan ju ta continue, save and continue och save ad quit! Så om du bara tar continue så sparar det inte, om du tar save and continue så sparar du och fortsätter och om du tar save and quit så sparar du och avslutar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 det går inte jag har testat save and quit och save and countine fast det funkar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Kolla där du köppte det då så kanske du kan byta! Funkade det inte på något av spelen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Batteriet i kaseten kan vara slut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
adfi Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 konstigt mycket konstigt.. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 199 då vet man att det e skit så köpt typ aldrig såna bilga spel.. mitt ages kosat typ 500 och är felfritt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Kolla där du köppte det då så kanske du kan byta! Funkade det inte på något av spelen? Det var ju på en marknad och den var ju bara i 3 dar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Spele är ju lika danna även om det är rea! Det är som att säga att ett spel som kostar 600 är bra men nästa dag hamnar på rea för 250 då är det helt plötsligt dåligt även om det är exakt samma spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 det kan ju vara ett fake spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg