Ratchet Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 skulle inte tro det men jag tycker att du skall be om att få byta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Tycker jag med men jag tror inte det går att byta :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 det är värt ett försök! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Ja, det är det nog! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 På en marknad i Spanien såldes det en massa konstiga GBC/GBA-spel. Bland annat Pokémon-spel som jag inte visste existerade, verkade som någon omgjord version av Ruby/Sapphire (inte för att jag spelat det, men utseendet osv påminde om det). Och så fanns det kassetter med tio-femton spel i. Har svårt att tro att det är Nintendos spel. Snarare någon tokstolle som gjort om dem. Det är mycket möjligt, eftersom man lägger ut spel illegalt på IT så kan väl vem som helst som skaffar rätt program och utrustning göra om det. Nu menar inte jag att spelet du köpt är illegalt. Men risken finns, eftersom det tydligen ska gå att göra om spel och sälja själv. I såfall vore det inte så konstigt om vissa grejer inte funkar, som t.ex. spar-filerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 På en marknad i Spanien såldes det en massa konstiga GBC/GBA-spel. Bland annat Pokémon-spel som jag inte visste existerade, verkade som någon omgjord version av Ruby/Sapphire (inte för att jag spelat det, men utseendet osv påminde om det). Och så fanns det kassetter med tio-femton spel i. Har svårt att tro att det är Nintendos spel. Snarare någon tokstolle som gjort om dem. Det är mycket möjligt, eftersom man lägger ut spel illegalt på IT så kan väl vem som helst som skaffar rätt program och utrustning göra om det. Nu menar inte jag att spelet du köpt är illegalt. Men risken finns, eftersom det tydligen ska gå att göra om spel och sälja själv. I såfall vore det inte så konstigt om vissa grejer inte funkar, som t.ex. spar-filerna. undra om det är så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Tja, risken finns... :( men det behöver inte vara så. Det kan ju vara ett helt vanligt, normalt spel, men att något gått snett i tillverkningen och spar-funktionen pajat... eller så kanske det blivit skadat under nån transport. Det finns massor med möjligheter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Tja, risken finns... :( men det behöver inte vara så. Det kan ju vara ett helt vanligt, normalt spel, men att något gått snett i tillverkningen och spar-funktionen pajat... eller så kanske det blivit skadat under nån transport. Det finns massor med möjligheter. undra vilket fel det är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Bra fråga. Du kan ju ta kontakt med nåt ställe som säljer såna prylar och se efter om de har nån idé om vad det kan va för fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 min brorsa har kontaktat nintendo och han väntar på svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Annars kan du gå till nån annan affär som säljer det dyrt och säga att du vill byta och om de säger att du måste visa upp kvitto så säg att du glömde det hemma! :P Nä, jag skojja! Bra att din brorsa har kontaktat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 20 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 (redigerat) vad tror ni att Nintendo svarar Redigerat 20 Juli 2004 av Samus the king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg