Arako Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 jag har hittat alla 4 fuskmynt och gått och slängt dom i brunnen men det finns ingen fuskmeny! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Har också gjort de det fanns ingen tyvärr. man blev helt lurad allså. Undra varför dom skulle lura en? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Månne tro om det är ett fel i själva spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 det kan man undra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Jag har tagit alla guldmynt jag med. Men jag förstår mig inte på den där fusksaken riktigt. EDIT: Bara 4 guldmynt? Det finns fler än så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 lurad? och vad det för fuskmeny ni pratar om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 men hallå? dt man får är credits och sondtest credits finns i nån av menyerna och soundtest finns i audio options :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 jepp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 men hallå? dt man får är credits och sondtest credits finns i nån av menyerna och soundtest finns i audio options :rambo: oj! fatta tydligen inte kopplingen... :huh: allt de där har jag... (klarat ut spelet 4 ggr) <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 (BlueFox_Girl @ 30/07-2004 21:40:04) men hallå? dt man får är credits och sondtest credits finns i nån av menyerna och soundtest finns i audio options :rambo: oj! fatta tydligen inte kopplingen... :huh: allt de där har jag... (klarat ut spelet 4 ggr) <_< who cares! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 ohh... sorry <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 att dt finns fusk betyder dt inte att dt självklart finns nåt som en fuskmeny enda spelet dt finns i som jag vet är diddy kong racing till n64:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg