Karata Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 Det sägs att de ska komma ut en helt tecknad version av kill bill, liknande den tecknade snutten som ses på filmen. Själv så vill man ju också såklat se 2:an, men kan inte se den för att jag e under 15, vet nån när den kommer ut? Citera
Gäst toxic avenger Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 Se Reservoir Dogs också :) Tarantino misslyckas aldrig :) jag ska se den också! Citera
Gäst toxic avenger Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 Det sägs att de ska komma ut en helt tecknad version av kill bill, liknande den tecknade snutten som ses på filmen. Själv så vill man ju också såklat se 2:an, men kan inte se den för att jag e under 15, vet nån när den kommer ut? jag är 13 och jag kom in på kill bill 2 på bio!dom brydde sig inte hur gammal jag var och dom bryr sig nog inte hellet hur gammal du är... ;) Citera
Xeon Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Skrivet 20 Augusti 2004 såg den idag ganska mycket blod men skrattade asmycket, den var så jäkla överdriven så det inte är sant Citera
Ytterman Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Skrivet 23 Augusti 2004 Det sägs att de ska komma ut en helt tecknad version av kill bill, liknande den tecknade snutten som ses på filmen. Själv så vill man ju också såklat se 2:an, men kan inte se den för att jag e under 15, vet nån när den kommer ut? Jag vet kanske nördigt mycket om det här men ändå :) Kill Bill Vol.2 kommer på DVD den 8:e september, iaf här i Stockholm. Och ja, det ryktas om att det kommer en Kill Bill-animé, som då kommer att handla om Bills eskapader innan The Deadly Viper Assassination Squad bildades. Förresten, visste ni att killen i Volume 1 som är med och dödar O-Rens föräldrar, han som mest står och typ gör inget, det är Bill :) Citera
pollenallergi Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Skrivet 23 Augusti 2004 Soft med Kill Bill anime ^^.. Va? Det visste jag inte.. ;P Citera
LoveKillBill Skrivet 12 September 2004 Rapport Skrivet 12 September 2004 Hmm , killen som drar bak sitt hår två gånger och sparkar cigaretten på spriten , är de Bill ? Jag älskar Kill Bill asså , ja måste veta :P ajja . Svara ! Citera
Gäst toxic avenger Skrivet 13 September 2004 Rapport Skrivet 13 September 2004 Hmm , killen som drar bak sitt hår två gånger och sparkar cigaretten på spriten , är de Bill ? Jag älskar Kill Bill asså , ja måste veta :P ajja . Svara ! bill e killen med långt hår som är en kille från typ usa... Citera
Ytterman Skrivet 13 September 2004 Rapport Skrivet 13 September 2004 Hmm , killen som drar bak sitt hår två gånger och sparkar cigaretten på spriten , är de Bill ? Jag älskar Kill Bill asså , ja måste veta :P ajja . Svara ! Nej, det är inte Bill. Bill är killen som står med en kniv mot O-Rens morsas hals.. Citera
pollenallergi Skrivet 14 September 2004 Rapport Skrivet 14 September 2004 Såg Vol.2 igår! Den ägde! Men jag tyckte 1an var lite bättre... Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 Pulp Fiction e den bästa Quentin filmen... Sen kommer nog Jackie Brown.. O SEN kommer kill bill... Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 Såg Vol.2 igår! Den ägde! Men jag tyckte 1an var lite bättre... Som sagt... Ettor e alltid bäst... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.