Naruto Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 har nån här en riktig lyxig skola? jag har en tråkig skola (handen på hjärtat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Min skola: Lyxig=nej Bra=nej ful=ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Min är fin och bra. Exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Min skola: Lyxig=nej Bra=nej ful=ja Samma här, jag vet i f#n om jag ska fortsätta på den för vår lärare skäller hela tiden! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
adfi Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 skolan nuförtiden aer irrenterande hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 (# 21 @ 17/07-2004 15:44:36) (Entei @ 17/07-2004 15:40:01) Min skola: Lyxig=nej Bra=nej ful=ja Samma här, jag vet i f#n om jag ska fortsätta på den för vår lärare skäller hela tiden! :angry: Har ni 20 minuters kvarsittning om man ens "störde" på något sätt? Nej men hon tjatar delvis om att skriva skrivstil hela tiden och vara tyst hela dan!När man har föräldrar möte eller någontig så ska hon leka snäll! :angry: Hon är en :evil: och häxa på samma gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 vår lärare e jätterolig! hon skojjar hela tiden och sånt men hon skriker så att min förfädrar vaknar när hon e riktigt arg (sällan) men maten hos min skola suger riktigt! osså vår gård e helt.... stenig liksom, ingen ny lekplats (jo två) ingen gräsmatta hur mycket man än klagar på elevrådet... idrott, sådär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 1. Jättegod mat 2. Hur stor skolgård som helst 3. En stor scen mitt på skolgården 4. En väldigt stor klätterställining 5. stort berg som man brukar klättra i 6. Ingen mobbar nån men de är ofta bråk... Men de flesta är rädda för mej? De va förut de va problem me läxor o storbråk!... Va nog allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Sån skola som du skulle jag vilja gå i, link78! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 jag med! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Kan du göra också! Sök till Långbrodalsskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 he... (bor i malmö) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.