Hoppa till innehåll

Fire Temple

Link55

Rekommendera inlägg

Jag behöver hjälp till zelda oot fire temple vad ska man göra på våning (3F) i det dära rummet med massa rullande stenar och svarta små pelare sen när man springer mellan dom kommer det upp eld på vissa ställen och på vissa inte när man kommer in i rummet är det typ en liten låda som inte har några väggar framför en och så är det typ ett tron där och inne i tornet är det en goron som man ska rädda men det finns ingen knapp där sen när man springer fram till ådan (se ovan ) och trycker på z då kommer fen ner på golvet och då säger fen typ ( you can look down here wasn't Ther we saw darunia nånting sånt var det ) och när jag sprang på en sån dära knapp då försvann en eldvägg typ längst bort i rummet till höger från ingången så då när jag sprang dit då kom eldväggen fram igen också när jag ska gå fram till dörren så är den av gummi och slår mig hur ska jag komma in i rummet dära för på kartan står det är ett rum där inne??? :huh: :huh: :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Link55 Jag har ett knep för att kunna klara hela Zelda spel med en fett cool Guide

på internet! Gå In på www.zelda.com/ocarina Sedan kommer det fram en ruta när rutan laddat klart trycker du på DUNGEONS sedan tryck på stället/templet/grottan du behöver hjälp med där har dom en slags karta som man kan trycka på nummer i ordning vilken man ska gå till på Spelet sedan på slutet visar dom en Liten Film om hur man klarar bossen! Coolt Va?! :cool: :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...