Link55 Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Jag behöver hjälp till zelda oot fire temple vad ska man göra på våning (3F) i det dära rummet med massa rullande stenar och svarta små pelare sen när man springer mellan dom kommer det upp eld på vissa ställen och på vissa inte när man kommer in i rummet är det typ en liten låda som inte har några väggar framför en och så är det typ ett tron där och inne i tornet är det en goron som man ska rädda men det finns ingen knapp där sen när man springer fram till ådan (se ovan ) och trycker på z då kommer fen ner på golvet och då säger fen typ ( you can look down here wasn't Ther we saw darunia nånting sånt var det ) och när jag sprang på en sån dära knapp då försvann en eldvägg typ längst bort i rummet till höger från ingången så då när jag sprang dit då kom eldväggen fram igen också när jag ska gå fram till dörren så är den av gummi och slår mig hur ska jag komma in i rummet dära för på kartan står det är ett rum där inne??? :huh: :huh: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link55 Skrivet 16 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 mena torn inte tron Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link55 Skrivet 16 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Rummet jag menade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Link55 Jag har ett knep för att kunna klara hela Zelda spel med en fett cool Guide på internet! Gå In på www.zelda.com/ocarina Sedan kommer det fram en ruta när rutan laddat klart trycker du på DUNGEONS sedan tryck på stället/templet/grottan du behöver hjälp med där har dom en slags karta som man kan trycka på nummer i ordning vilken man ska gå till på Spelet sedan på slutet visar dom en Liten Film om hur man klarar bossen! Coolt Va?! :cool: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Den där dörren som faller ner på dig ska du bomba sönder. Då kommer det fram en riktig dörr bakom. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 eller slå med megaton hammer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 eller slå med megaton hammer... om han har fått den ja ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 (Mihawk @ 25/07-2004 09:39:05) eller slå med megaton hammer... om han har fått den ja ;) mm..juste, han har ju inte fått den än.. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 När du har fått megaton hammer kommer grottan vara dubbelt så lätt! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 ja, för då har man ju klarat halva templet.. (logiskt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Bossen e lätt man ska bara nita honom i fejan så e han död efter några slag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 det är ju bara använda megaton hammer och Hookshot så är han död... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg