0014 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Skrivet 24 Juli 2004 du ska hoppa ner i en Dekublomma som deku link, sen när de kommer över blomman ska du skjuta upp dig... annars kan du vara i luften och kasta dekunötter på dom..
Arwen Undomiel Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Skrivet 26 Juli 2004 Den där Jam session ska man hitta noter till i ett av rummen, minns inte vilket dock. Man kan hookshota sig upp till en avsats under taket och läsa halva melodin i en bok som ligger där. Sen tror jag att man ska gå och spela det för killen med pianot och då får man resten av melodin och sen går man och spelar hela sången för gitarrkillen, då får man en hjärtbit. Minns inte exakt hur man skulle göra men du kan ju prova dig fram lite. Jag har för mig att man först ska spela ihop med Japas (bassisten?) och SEN gå till Evan (pianisten) och spela för honom. Då tror han att det var han som komponerade hela låten själv. Men jag kan minnas helt fel. Vet bara att Quakerfrog först gick till Mikaus rum och fick noterna. Sen gick han till Japas och jammade med honom. Sen hände inget mer.
0014 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Skrivet 26 Juli 2004 (Rumiko @ 26/07-2004 09:46:11) Den där Jam session ska man hitta noter till i ett av rummen, minns inte vilket dock. Man kan hookshota sig upp till en avsats under taket och läsa halva melodin i en bok som ligger där. Sen tror jag att man ska gå och spela det för killen med pianot och då får man resten av melodin och sen går man och spelar hela sången för gitarrkillen, då får man en hjärtbit. Minns inte exakt hur man skulle göra men du kan ju prova dig fram lite. Jag har för mig att man först ska spela ihop med Japas (bassisten?) och SEN gå till Evan (pianisten) och spela för honom. Då tror han att det var han som komponerade hela låten själv. Men jag kan minnas helt fel. Vet bara att Quakerfrog först gick till Mikaus rum och fick noterna. Sen gick han till Japas och jammade med honom. Sen hände inget mer. Jo visst...så är det...och man ska inte spela sången för Evan som Zora link, utan som Deku, goron eller vanlig Link...juste... Helt rätt!
Rekommendera inlägg