Orli Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Hej! Fråga grejor om vad som helst som handlar om spelet: Pokémon Colosseum! Vem som helst får svara och fråga. Jag har 2 frågor: Hur slår man Justy i första gymmet? Hur renar man Pokémon? Jag har fått ner den lila mätaren i botten men vad gör man sen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 kom till agate village så renar du dom där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Öö e spelet bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orli Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Vadå agate villige Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orli Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 :angry: ehmm... mitt foto syns inte... :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 den stenen vid agate village (nedanför pokemon centret) där renar du dina pokemon när hjärtat e helt vitt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Om man börjar med den där krokodiltarzan, hur fångar man sen den där eld-igelkotten quilava ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackern Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Om man börjar med den där krokodiltarzan, hur fångar man sen den där eld-igelkotten quilava ? det får du info om av andra personer i spelet när du har klarat av en snubbe med shadow Tyranitar.men först får du möta Bayleef i snagem hideout. och justy kan du besegra om du har 6 pokemon och om de är tillräkligt starka. (egenteligen är det bara ett träningsgym för dem som vill bli starkare). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Men hur kommer man til team snagem hideout ?? var ligger det nånstans ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 plz svara !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
medlia Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 jag har en fråga: hur får man den första time flute!!??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 det finns en högst upp på mt 100 battle i story mode sen tror jag det finns en i snagem hideout jag e inte säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg