DanneMannen Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Några fler än ja som tycker att dom kunde ha gjort sacred bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Några fler än ja som tycker att dom kunde ha gjort sacred bättre? jo, dom kunde gott ha väntat i 1 år till innan dom släppte skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanneMannen Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 hehe jo...men ja tycker verkligen att dom kunde ha gjort de bättre...först såg de as bra ut men när ja spelade det vart ja riktigt besviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 hehe jo...men ja tycker verkligen att dom kunde ha gjort de bättre...först såg de as bra ut men när ja spelade det vart ja riktigt besviken heh. jag köpte det spelade cirka 2 veckor, sen patchade dom det o då funkade skiten inte ens, nu har dom släppt en beta patch där man inte kan spela på Closed multiplayer, eller man kan spela men jag orkade f*n inte vänta längre än en timma innan jag testa open. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanneMannen Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 ja kör bara single men de e inte så kul ändå...min data e ju så seg så 56k internet verkar som en nasa dator :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 haha ajfan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanneMannen Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 mmm...men min farsas dator:den som har internet som ja sitter vid nu kan inte ens hantera spel..startar om när man ska starta ett spel...en gång hoppade min d2 lod skiva =( kom ut halv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 låter som en väldigt knasig dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanneMannen Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 nähä...du skojjar,den e helt cp...men den har internet =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanneMannen Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 har en data för internet å en data för spel =( förut hade en både internet å spel nu har den bara internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 heh.. har denna dator för spel o internet o min andra dator för.. samma sak =) fast den står bara i sovrummet o samlar damm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanneMannen Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 tur för dig...du har iallafall en me båda delarna :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.