DanneMannen Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 men asså hur funkar lotteriet här på fuska??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 men asså hur funkar lotteriet här på fuska??? Fel topic dude! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 men asså hur funkar lotteriet här på fuska??? wrong topic budy! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 (redigerat) men asså hur funkar lotteriet här på fuska???vet inte!du får vål skicka ett pm till admin och fråga. och nike vad menar du med fel topic? P.S jag vet vad d betyder men varför skrev du så fattar jg inte Redigerat 18 Juli 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 dethär ÄR en tropic! men detta är fel FORUM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 men asså hur funkar lotteriet här på fuska??? Jag vet att det är fel forum.Men jag kommer iallafall att svara på frågan. Du köper en lott i Affär -> Lotteri. Där står det också när lotteriet tar slut. Klicka på den du vill köpa & där står priset samt vinsterna via ett enkelt knapptryck på Visa Vinster. Tryck på Köp lott och skriv in valfria nummer mellan talen som står ovan. Tryck på Köp Lott igen & du har en lott. PM skickas om du har rätt på någon siffra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Det är skit bra, på stora lotteriet får man 10 bolllar och välja mellan 40 nummer, då har man i snitt rätt på 4, som ger 1000 poäng jag van 10000 på min första lott :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.