Brawler Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Kan nån guida mej genom Lost Woods vart jag ska gå från gubben Mido lr va han heter han som e Saria's kompis som man träffar nånstans där?? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 följ musiken så kommer du fram till saria och så lär hon dig saria's song Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Efter Mido: rakt fram, vänster, höger. Saria's Song får man lära sig som liten, inte som stor. Dessutom kan man inte följa musiken som stor heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GeneralKaoz Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 också kan man dra in i zora stället och där någonstans kan man simma under så man tar sig till kompisen" elr goron city någon stans typ :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 18 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Tack för hjälpen men Mihawk jag pratade om Forest Temple när man e stor inte saria grejen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 är madio den apan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Nej han heter Mido Och är inte en Apa! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 också kan man dra in i zora stället och där någonstans kan man simma under så man tar sig till kompisen" elr goron city någon stans typ :P Man kan inte komma till Sacred Forest Meadow från Zora's Domain eller från Goron City. Däremot kan man warpa till de ställena från Lost Woods, men det är ju inte Matte127 hjälpt av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 nej, men han menade nog genvägarna FRÅN lost woods till Zoras fountain och goron city.. och Mido är en kokiri Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 nej, men han menade nog genvägarna FRÅN lost woods till Zoras fountain och goron city.. och Mido är en kokiri Ja, jag skrev ju det: "Däremot kan kan man warpa till de ställena...". Men som jag också skrev, så är ju inte Matte127 hjälpt av det, för han frågade ju hur man går till Sacred Forest Meadow (efter Mido). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 ok, men tar man zoravägen så kommer man direkt till Mido..sen tar man bara den vägen som nån skrev Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 ok, men tar man zoravägen så kommer man direkt till Mido..sen tar man bara den vägen som nån skrev Ja, det var jag som skrev den. :) ;) :D :gitarr: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg