Golden Knight Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 (redigerat) Kan någon schyst typ säga vad det är för någon svart arena i kakariko village i dark world. Jag ska försöka att klura ut det själv också förståss men jag tar gärna hjälp från någon annan också. Den arenan gör mig helt snurrig :bah: :bah: :bah: Redigerat 17 Juli 2004 av Golden Knight Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 jag kommer inte ihåg nåt om nån arena men jag tror att du inte ska göra nåt där vilken boss är du på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Menar du den med en staty på?Den ska man dra i så öppnar den sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 jaha om du menar statyn så ska du dra i den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Dra statyn, om jag nu vet var du är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Jag har ju redan skrivit det!Ser era datorer inte det eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Kan någon schyst typ säga vad det är för någon svart arena i kakariko village i dark world. Jag ska försöka att klura ut det själv också förståss men jag tar gärna hjälp från någon annan också. Den arenan gör mig helt snurrig :bah: :bah: :bah: Menar du den grejen som är brevid statyn? Den är det inget med, den bara är där och stör! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Eller menar du den inhägnade grejen där det bara är ett svart hål ner i Kakariko? Tror den finns antingen på samma ställe eller intill stället där gubben säljer flaskor i Light World. I såfall, bry dig inte om den. Den har inget som helst syfte så bara strunta i den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Det var den jag menade! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Golden Knight Skrivet 20 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Jag glömde och kolla på det här inlägget :( Sorry men nu när jag ser detta så kan jag svara på fråga 1:Det är inte statyn som jag pratar om! Fråga 2:Jag har lånat det av en kompis och klarade spelet och sen köpte jag det själv och är på 1 bossen i dark world! Fråga 3:Det är den inringade svart rutan jag talar om! Jag tror att man ska göra något där i alla fall för varför annars e den inringad :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Man ska hoppa ner i den! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Hahaha, det där var ju nästan roligt. Nix, den där prylen är, precis som en husvägg, inget viktigt alls. Den bara finns där. Strunta i den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg