Hoppa till innehåll

Zelda: A Link To The Past


Rekommendera inlägg

Kan någon schyst typ säga vad det är för någon svart arena i kakariko village i dark world. Jag ska försöka att klura ut det själv också förståss men jag tar gärna hjälp från någon annan också. Den arenan gör mig helt snurrig :bah: :bah: :bah:

Redigerat av Golden Knight
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan någon schyst typ säga vad det är för någon svart arena i kakariko village i dark world. Jag ska försöka att klura ut det själv också förståss men jag tar gärna hjälp från någon annan också. Den arenan gör mig helt snurrig :bah: :bah: :bah:

Menar du den grejen som är brevid statyn?

 

Den är det inget med, den bara är där och stör!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller menar du den inhägnade grejen där det bara är ett svart hål ner i Kakariko?

Tror den finns antingen på samma ställe eller intill stället där gubben säljer flaskor i Light World.

I såfall, bry dig inte om den. Den har inget som helst syfte så bara strunta i den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag glömde och kolla på det här inlägget :( Sorry

men nu när jag ser detta så kan jag svara på fråga 1:Det är inte statyn som jag pratar om! Fråga 2:Jag har lånat det av en kompis och klarade spelet och sen köpte jag det själv och är på 1 bossen i dark world! Fråga 3:Det är den inringade svart rutan jag talar om! Jag tror att man ska göra något där i alla fall för varför

annars e den inringad :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...