Kotchimotchi Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 jag har Superhero mod Nerladdat men asso fattar inte hur man sätter in det så man spelar det plzz help me :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 öhh har du amx på din server? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 18 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 nej vill få på det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karate_91 Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 hej jag vet inte nu men jag kan ta reda på det om jag får 300poäng skicka svaret snarast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 varför ska man lita på att du säger det och inte bara tar poängen och skiter i resten? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
•In•Your•Head• Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Ehh? först ska du ladda ner amx mod sen lägga in amx mod i någon map vid steam, tror jag. Eller så kanske man får en exe-fil och bara klickar på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 dahahha det e ju asslätt fett mätt happ :D Först ectracta dom till tyo .. skrivbord{amxmod då fåru enmapp som heter addons lägg den i cstrike sen så gåru in i users.ini så skriver du in "_pw ditt lössen" sen gåru in i en user.ini den är tom så skriver du in ; account -create user "ditt cs nick" -password "ditt password" -update sen så startar du cs .. men du är inte admin då men då klciakr du på "§" sen skriver du in {admin _pw ditt lössen -password "tt lössen} sen står det att : you most change level so this shall work o då ska du skriva Changelevel de_dust d går md andra oxå sen ska du klciak på "§" o sen skiva in amx_help .. sen efetr d skrive rud amx_amx då ska ditt cs stängas av o det ska komma upp en ruta senska du skriva in "abcdefghijklmnopqrstu" då fåru till gång till altlt "OBS tag intemed Z för då eru bara en usr z gör så du aldrig kan bli admin då" .. om du vil ha mera hjhälp om det inte funkar adda mig # VARSÅGOD# [email protected] !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 lol? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
•In•Your•Head• Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Ok nu fattar jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Haha :D lol AMX e fett svårt o lägga in jue :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 lägger in amx på 1min... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paniknuffe Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 jag har Superhero mod Nerladdat men asso fattar inte hur man sätter in det så man spelar det plzz help me :blink: var har du laddat ner superhero...om du säger vilken sida så kan ja hjälpa dig B) :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg