matte man Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 jag har kört fast!!! jag hittar ej boss nyckeln till vatten templet snälla någon hjälp mig!!! mattias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 oj oj svårt att förklara........... det vet där du får den långa hookshoten bakom kistan finns det en sten spela song of time (eller vad den hette) så går du ner där så följer du bara vattnet och så 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 mm när du spöat shadow link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Säg vilken spel det e!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 d e nog zelda, men finns d värkligen något som heter vatten templet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 I spelet ja men i värkligheten vet jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 I spelet ja men i värkligheten vet jag inteDet finns inte i verkligheten........ på engelska heter det water temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 ja det är Zelda, vad låter det som.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Zelda: Ocarina of time och Danne, alla spelar inte zelda.. Efter shadow link får man Long shot och inte bossnyckeln, en kort bit efter får man den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 har man inte spelat ZELDA har man missat nåt, själv har jag alla sepl utom ZELDA 2, som jag ger 400:- för om nån vill sälja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Zelda 2? Till vilken konsoll? Har du hittat nyckeln matte man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Är spelet bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg