TranceMaster Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 Jag har ett men jag vet inte hur man visar det?! Det heter n00b strike dåååligt spel ungefär som CS men jätte enkel verision! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 Min dator kan inte köra det programmet. Eller det går fast det hackar mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrmean Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 (redigerat) jag har haft the games factory i snart 1½ år.det finns en sida där man kan lägga ut sina spel och sånt, http://www.create-games.com och sen min egen sida: http://jonickart.reklam Redigerat 24 Juli 2004 av mrmean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siyt Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 kol! men har du gort spelen shälv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrmean Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 "the daily click(http://create-games.com)" är en comunity där det finns en massa som gör spel, men min egen sida däremot, är det jag och en kompis som gjort alla spel på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siyt Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 okej kolt jag höler på med ett spel som är nästan klart :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Kan nån förklara vart man ska trycka när man ska ladda ner det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siyt Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 när du är vid där man veljer home och pro å det andra då tar du pro och går vidare sen skriver du koden dä åvan för browse :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Det finns tre licenser inte två, dom är: Demo kan inte spara fristående spel. Home kan spara spelen fristående, men man får inte sälja dem. Pro som home, men man får sälja spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 (redigerat) kostar det att ladda ner? EDIT: Såg att det kostade. Redigerat 28 Juli 2004 av Heaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siyt Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Det Kostar Inget minst lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila ÖRE! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Lila Öre?... Menade du lilla. :P Verkar kul... Vart laddade man ner det, länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.