Gäst Burr Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 tjena! :huh: Nu är det så här att jag har spelat denna bana i flera timmar utan att hitta till mål! Banan jag pratar om finns i Super mario 3 i sista världen (värld 8), i borgen (ej sista borgen, utan den lilla bruna coopa-borgen). Banan består av massor av dörrar här och där. Jag har testat ALLA, men kommer bara till ställen jag redan har varit på.. Någon som vet hur jag ska göra/vilken dörr jag ska ta? Svara gärna! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 (redigerat) det kanske finns här Redigerat 18 Juli 2004 av Uzama Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 e det bowsers Castle? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 (redigerat) Ändrat! Redigerat 9 Oktober 2005 av Fusk Katten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg