Hoppa till innehåll

Pokemon Channel


Rekommendera inlägg

var är pokemon channel biligast i borlenge jag har ett fusk ochså till pokemon channel när du besteler nogot på shop 'n squirtel så sejvar du slår av och på direkt när game cube märket visas så håll in a och ställ fran tiden/dag eller år en sak till när du har hela pishu bros filmen så kan du skicka över jirashi till dit ruby eller sapphire :cool: :) :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

vill ni ha mer fusk till pokemon channel så fråga mig jag kan många så ja kan ge dom till såna som behöver fusk jag kan seja ett nu om ni vill ha jirashi enu fortare så se på hela pishu bros utan att pausa efter pishu bros sejva slå game cubet av och se sätt på igen och se så kan man skicka över jirashi sen om du har en kompis som har ruby eller sapphire så kan någon av er skicka över jirashi sen new game så gör man så hela tidden till slut så kan man ha så der 10 jirashi :cool: :cool: :cool:

Redigerat av robban83
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wozfe

vilket pokemonkort har nummer #101 och får man den på något annat sätt en från shop´n´squirtle. jag har också två jirachi och man får också med ett ganlon berry eller salac berry som jirachi håller i.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...