Hoppa till innehåll

Ska Jag Köpa


ZANN0

Rekommendera inlägg

(# 21 @ 19/07-2004 13:21:51)

GameCube finns mer å välja mellan

Ööööh. :huh:

 

Hur borta är du egentligen? :huh:

 

PS2 har mest att välja mellan.

Därefter X-box.

Sist Gamecube.

 

X-box är bra mycket bättre än GC.

yrar du om GC har ju massa o välja mellan ps spelen är ju samma allihopa ps suger nintendo äger!!!!!!!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 116
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Köp xbox det utklassar gamecube nästan genast man behöver inget dyrt minneskort för man sparar speln på hårdisken grafiken är bättre på nya xbox spel än gammla så där kan man inte säja nåt annat jag tycker du skall satsa på xbox :cool:

man kan ju spel spelen i andra game cube om man vill köra från sparat spel! haah
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och dessutom så finns dt 64 mb (1019 block) kort för 329 kr på webhallen. kallar du dt dyrt eller. med tanke på att ett spel kräver som mest 20 block (förutom the sims) så räcker ett sånt kort till

50 spel och såvitt jag vet är dt sällan man har mer än 50 spel....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Xyrho @ 03/09-2004 15:15:25)

gamecube är uselt nintendo64 var ialla fall bra men gamecube blä fast xbox äger det har hur många bra spel som helst och man kan ialla fall hitta den jämfört med gamecube

 

 

 

 

 

om gamecube är så bra nämn ett skit bra spel som inte är ett barn spel

 

det enda bra jag vet finns och kommer till gamecube är soulcalibur2 och det nya zelda som kommer 2005

*sigh* din smak kallar jag för dålig :evil: GC RULEZZ!!

håller med vad yrar han om vadå barn spel *lol*
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
Gäst Kaktus-Killen

Xbox > Gamecube

 

 

För h*lvete när ni klagar på Xboxens storlek, det är ingen j*vla XBP (X-Box Portable) vi pratar om! Vi pratar om en stationär konsoll för f*n.

 

ZANNO, bra köp, men sluta skriva med stora bokstäver, du får dig bara att framstå som en liten fjant när du håller på så där.

 

Förresten som ni alla GC-fans redan vet så har GC erkänt mer barnvänliga spel än andra konsoller, så varför förneka det? Det finns faktiskt mer spel till GC i världen än era RE4 o Metroid Prime!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...