Thunder Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 19 Juli 2004 Jag pratar om Majoras mask inte ocarina of time det har jag varvat
Arwen Undomiel Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Skrivet 19 Juli 2004 När du har fått ocarinan i Clock Tower ska du spela Song of Time, så kommer du tillbaka till första dagen. Gå till Happy Mask Salesman, så förvandlar han tillbaka dig till Link igen och samtidigt får du dekumasken. Sen ska du gå till Southern Swamp. Gå bara ut genom Clock Towns södra port och fortsätt frakt fram så kommer du dit.
NosH Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Skrivet 20 Juli 2004 Jag pratar om Majoras mask inte ocarina of time det har jag varvat jaha
Thunder Skrivet 20 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 20 Juli 2004 När du har fått ocarinan i Clock Tower ska du spela Song of Time, så kommer du tillbaka till första dagen. Gå till Happy Mask Salesman, så förvandlar han tillbaka dig till Link igen och samtidigt får du dekumasken. Sen ska du gå till Southern Swamp. Gå bara ut genom Clock Towns södra port och fortsätt frakt fram så kommer du dit. Är söder vänster?
KazeN Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Skrivet 20 Juli 2004 söder är neråt. rakt fram ska du om du kommer från clock tower (där happy mask salesman är)
Arwen Undomiel Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Skrivet 21 Juli 2004 Okej skaa jag till grodan där? Vilken groda? Du ska ut genom stadsporten. När du går ut säger vakten till dig att "the swamp" ligger åt det hållet. Då vet du att det rätt port. Sen fortsätter du bara rakt fram över Termina field, så kommer du till träsket snart.
Thunder Skrivet 22 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 22 Juli 2004 Jag vet det men när jag är där inne i staden
Arwen Undomiel Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Skrivet 22 Juli 2004 Jag vet det men när jag är där inne i staden Menar du grodan i Laundry Pool? Du kan inte göra nåt med den förrän du fått Don Gero's Mask (tror jag att den heter). Gå till Southern Swamp nu.
Thunder Skrivet 22 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 22 Juli 2004 (redigerat) Om jag pratat* med grodan borde jag vara där :blink: prata menat jag med hittat Redigerat 22 Juli 2004 av Thunder
Rekommendera inlägg