Gäst Alexander Croft Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 (redigerat) Hej! Jag behöver lite hjälp med Spindel-Manen 2. Går det att uppgradera spider-man med heropoängen. I så fall hur.Är det någon som vet så skriv gärna. Är det någon störe skilnad mellan Spindelmanen på PC-CD ROM än på Konsollerna :(Snälla snälla snälla snälla svara på min fråga för då blir jag överlycklig, snälla snälla snälla snälla Redigerat 19 Juli 2004 av Alexander Croft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 spiderman 2 är för playstation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 nej det finns till alla konsoller och det är mindre svordomar och våld och blod i pc verisionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 vad menar du ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 va?! finns spiderman 2 till pc!?!?! om det gör det så kutar jag till affären direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 vad menar du med va? du måste ju skriva vad du menar <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night-Killer Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 ja.. det är klart att spider-man 2 finns till pc... vet inte ni det???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night-Killer Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 är ni typ sena eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 naj det visste jag inte! men nu vet jag det :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 naj det visste jag inte! men nu vet jag det :lol: man kan köpa d på webhallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 okej..inte i en vanlig affär?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.