Pelleelle Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Jag har aldrig funderat på att köpa en gba, jag ville ha en gbasp och jag fick en. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Okej tror sp e bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 TROR??? :P GAMEBOYADVANCE SP ÄR MYCKET BÄTTRE ÄN VANLIGA GAMEBOYADVANCE!!!!!!!!!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 TROR??? :P GAMEBOYADVANCE SP ÄR MYCKET BÄTTRE ÄN VANLIGA GAMEBOYADVANCE!!!!!!!!!!! :D Ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Det är det bästa jag har sett!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 jag har det men gameboy advance ds ska ju komma det är nog bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 (redigerat) TROR??? :P GAMEBOYADVANCE SP ÄR MYCKET BÄTTRE ÄN VANLIGA GAMEBOYADVANCE!!!!!!!!!!! :Ddet gr sönder om du tappar det ca 1-2 gånger... för det bryts lätt...och för sista gången det kommer alldrig finnas gameboy ds eller gameboy advance ds.. det kommer NINTENDO DS! Redigerat 22 Juli 2004 av Smaragd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 (Smaragd @ 22/07-2004 19:06:42) TROR??? :P GAMEBOYADVANCE SP ÄR MYCKET BÄTTRE ÄN VANLIGA GAMEBOYADVANCE!!!!!!!!!!! :D det gr sönder om du tappar det ca 1-2 gånger... för det bryts lätt... och för sista gången det kommer alldrig finnas gameboy ds eller gameboy advance ds.. det kommer NINTENDO DS! jaha heter den så men det ör ett game boy iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 jag har vanliga gba fast jag har lagt sån grej på flaset så att det kommer ljus hahah och så har jag uppladdninsbara batterier så dom laddas up så jag har en gba wannabe sp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olmorph Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 hmm... om ni frågar mig hade jag aldrig bytt det!!... jag hade velat ha ett vanligt GameBoy istället... för mitt e sönder..:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 e du här också??! va e du för en egentligen??! hmm... du e ju Psyduckig!!! :P hehe... mmm... jag hade gärna gått me på ett sånt byte!!!.. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erkan138 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Har inte sett ett vanligt GBA, men SP äger jämfört med de först Game Boy:et iaf =() Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg