Legend_gamer Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Han kanske parade en kille som kunde hydro pump och en tjej av samma sort, då kan "bebisen" hydro pump! Men jag tror inte att han gjorde så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Man kan också köpa hydro pump. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danneman22 Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 jag har: Blaziken lv 47 blaze kick, ember, slash, double kick. magcargo lv38 overheat, smog, ember, flamethrower. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackern Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 (redigerat) Mina är Groudon lv:100 Eruption-solarbeam-earthqake-dragonclaw. Kyogre lv:100 Waterspout-hydropump-icebeam-sheercold. Jirachi lv:100 doomdesire-futuresight-psychic-toxic. Sableye lv:87 shadowball-fakeout-hiddenpower-dig. Blaziken lv:94 skyuppercut-blazekick-slash-fireblast. Registeel lv:100 superpower-ancientpower-hyperbeam-zapcannon mina bästa tre är Jirachi, Registeel, Groudon. Redigerat 20 Juli 2004 av Hackern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Mitt lilla team är drakspecialiterat. Rayquaza-100,Attacker:Dragonclaw,Crunch,Extreemspeed,Fly Salamence-100,Attacker:Dragonbreath,Crunch,Fly Linoone-63,Attacker:Secret Power,Cut,Covet,Slash Hariyama-62,Attacker:Arm Thrust,Sesmic Toss,Rock Smash,Strength Seaking-62,Attacker:Waterfall,Surf,Dive,Horn Attack Altaria-100,Attacker:Dragonbreath,Fly,Sky Attack,Refresh Det kan jag utantill :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Det är några som inte har sina start pokemon som bästa pokemon. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Ja,jag har så många i lv100 att jag inte andvänder blaziken längre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erkan138 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Började nyss om, men mitt team nu är: Combusken, Double Kick, Rock Smash, Ember, Strenght Swellow, Peck, Quick Attack, Wing Attack, Double Team Pelipper, Wing Attack, Water Gun, Supersonic, Protect Dessa är de enda jag strider med. Har har en Magicarp hos Day Care ladyn så den kan utvecklas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jag har detta team... machamp lvl 69 earthquake-brick break-iron defense-rollout,-Item:sitrius berry pikachu lvl 72 thunder-charge-thunderbolt-shockwave,-Item:magnet skarmory lvl 81 spikes-steel wing-aglilty-wing attack,-Item:Leftovers mightyena lvl 76 crunch-faint attack-double team-snatch,-Item:None Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Började nyss om, men mitt team nu är: Combusken, Double Kick, Rock Smash, Ember, Strenght Swellow, Peck, Quick Attack, Wing Attack, Double Team Pelipper, Wing Attack, Water Gun, Supersonic, Protect Dessa är de enda jag strider med. Har har en Magicarp hos Day Care ladyn så den kan utvecklas. Pokekmon utvecklas inte där. <_< Jag har en Bjeutifly på level 30 som BARA kan harden. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 (Elias50 @ 29/07-2004 22:33:35) Började nyss om, men mitt team nu är: Combusken, Double Kick, Rock Smash, Ember, Strenght Swellow, Peck, Quick Attack, Wing Attack, Double Team Pelipper, Wing Attack, Water Gun, Supersonic, Protect Dessa är de enda jag strider med. Har har en Magicarp hos Day Care ladyn så den kan utvecklas. Pokekmon utvecklas inte där. <_< Jag har en Bjeutifly på level 30 som BARA kan harden. :rolleyes: 1.Du har så rätt om Day Care.Pokémonen går upp i level,lär sig nya attacker(då tar dom bort den äldsta attacken den har)och sen när man tar ut den så kostar det en shottans massa pengar.2.Stavas Beautyfly.Jag har en på 61 som kan lite olika attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jag VET att jag stavade fel! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg