MINI_LINK Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 när jag går in till den där gubben så har han ett spjut (han finns i ett hus ibörjan av spelet hur gör man för och få svärdet jag slåss mot honom när jag klarat hela träningen säger han att jag inte gör tillräkligt bra och jag får inte svärdet hur gör man för och få svärdet p.s har försökt många gånger :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Då ska du nog göra något annat först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Jag tror att du måste träffa dom där piraterna först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Japp, kanse det...Tror det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 tror jag också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MINI_LINK Skrivet 20 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 dann grym bild föresten så tack alla jag klara det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg