Cina Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Hejsan! Börjar först med en liten delfråga.. läste reglerna o såg en sak man icke fick göra... det stod: " * Skapa officiella speltrådar (dvs diskutera spelet här trådar) " Försökte leta upp en man kunde fråga, kollade på de sidor där det stod man kunde kontakta nån, men fattade nada.. hmm.. "skapa officiella speltrådar".. låter som om det skulle betyda att man icke fick skriva vad man skall göra i ett spel.. och då undrar jag hur jag skall förklara vad jag gjort i spelet jag "fastat" i för att månne få tips om jag missat nåt.. Nåja, jag skriver lite så får jag väl förhoppningsvis en tillsägelse om jag råkat göra fel.. då jag nu icke vet nå mer sätt att hitta mer info om reglerna.. har kollat alla sidor o läst. SÅ.. nu till mitt lilla problem... Jag har spelat igenom hela spelet o klarat alla uppdragen.. det som fattas e att klara alla uppdragen till 100% (för att få tillgång till bonusmaterial, men det e icke det viktigaste varför jag vill klara 100%, utan bara för saken skull). Det e ju 5 uppdrag o jag har klarat de 4 första till 100% men bara 96% på den sista "Leda's swan song" Jag har kollat upp sajten "walkhtrough" o följde den till punkt o pricka, tog t.o.m. alla sakerna i samma ordning det stod där, för säkerhets skull. Men icke fick jag 100% för det... Om det e ok att man skriver vad man tagit för prylar o gjort med dem, så återkommer jag senare med sådan information.. om det icke finns nåt geni redan nu som kanske haft samma "problem" o fattar galoppen på min torftliga info ;) MVH/ Cina Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 med "skapa officiella speltrådar" menas att man ska inte göra såhär: DISKUTERA GTA:VC HÄR!! ville bara säga det ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cina Skrivet 20 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Umm.. antingen e jag helt tappad bakom flötet, lol, eller så e jag bara icke insatt.. Men blidde ju icke klokare av det där.. GTA:VC???? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WcDuck Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 Du måste ladda ner dne nysate Patchen för att få 100% det är en bugg i spelet som förhindrar spelaren att klara det med 100% :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cina Skrivet 23 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 Ahaaa.. oki doki.. Tack för hjälpen! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.