Thunder Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Jag behöver hjälp till zelda kan jag få den sidan där man ser hur många och hur man hittar goldenskulltulerna www.nintendo-se-com börgar den på vet jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 gå in på Zelda Ocarina Of Time Där visar dom hur man klarar bossarna och hur man klarar alla grottor,vart alla skulltulas finns och hur många det finns på det stället och mycket mer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 20 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Nej jag vill ha den sidan som börgar på det gillar den men kommer inte ihåg vad adressen var helt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 www.zelda.com/ocarina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 20 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 www.nintendo-se-com/ Vad kommer sen???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Gå In på www.Zelda.com/ocarina tryck sedan på SECRETS Sen GOLDSKULLTULAS Där står det vart Skulltulorna finns och hur många av dom :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 20 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Ja men jag vill inte ha det jag vill veta vad sidan heter som jag fråga efter :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 jag vill oxå veta det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 20 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Kan nån svara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Jag tror det ska vara www.nintendo-se.com och inte www.nintendo-se-com. Jag var inne där, men det verkade inte finnas några guider. Det fanns mest info om deras konsoller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 21 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Okej jag har varit inne där och det fanns kan jag få hemsidan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Okej jag har varit inne där och det fanns kan jag få hemsidan? Vilken hemsida? Jag har ju redan skrivit adressen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg