Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Vilken menar du? Om du menar första Oggie Boggie:

Du är i ett stort hjul och kan inte slå honom, eller hur? Det ända du ska göra är att vara koncentrerad och akta dig för hans tärningar han kastar och alla andra attacker han gör. Du ska bara vänta tills massa knappar som är breve dig börjar lysa. Sen ska du kolla var Oggie Boggie är någonstans. Du ska ta knappen i den riktningen han är så går du på knappen så kommer typ stängsel runt dig och plattan du står på lyfter, sen ska du bara hoppa upp till Oogie Boogie och slå honom hela tiden tills han puttar ner dig. Så håller du på sådär hela tiden. Ha lite potions med dig, han är inte så svår när man väl vet vad man ska göra.

När jag ändå skriver, kan jag ge guide till den stora Oogie Boogien.

Det ända du ska göra är att slå på Dom svarta ''orbsen'' som ligger här och var på han. akta dig för eld som kommer och hela dig ibland.

Hoppas det hjälpte!

Redigerat av Ninja__Scroll
Skrivet

Hercules? Ser du tunnorna? Rulla omkring för att akta dig för hans attacker, tills han visar sina muskler och säger; ''Hey, give up yet?'' Då ska du springa, ta upp en tunna och kasta den på honom. Håll på sådär ett tag, han är seg men ganska lätt om du bara: Rullar runt, tar upp tunna, kastar! Skulle behövas om du har några potions men använd dom bara om du har brist på MP, för du har ju Cure/Curaga.

Skrivet

Hercules? Ser du tunnorna? Rulla omkring för att akta dig för hans attacker, tills han visar sina muskler och säger; ''Hey, give up yet?'' Då ska du springa, ta upp en tunna och kasta den på honom. Håll på sådär ett tag, han är seg men ganska lätt om du bara: Rullar runt, tar upp tunna, kastar! Skulle behövas om du har några potions men använd dom bara om du har brist på MP, för du har ju Cure/Curaga.

Tack det ska jag nog klara
  • Skapa ny...