nikee Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Skrivet 25 Juli 2004 guns n' roses-paradice city red hot chili peppers-scar tissue babylon bombs-lets roll Citera
Gäst NightShade Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Skrivet 25 Juli 2004 Favorit Band : 1. Hammerfall 2. Iron Maiden Favorit låt : 1. Hammerfall - Living in Victory 2. Iron Maiden - Out of The Silent Planet Citera
MMX Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Skrivet 25 Juli 2004 In Flames - Bullet Ride Slipknot - Everything Ends Dimmu Borgir - Burn In hell och en massa annat :D Citera
Cina Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Skrivet 25 Juli 2004 Oj... svårt. "Allätare" som man e så finns det mycke bra musik. Har ingen specefik favorit... men kan nämna lite; Marilyn Manson / In the shadow of the valley of death Nina Rochelle / Allt som du valt bort The Rasmus / Im my life Catch / Walk on water (baby u can) Noice / Ut i natten Metallica / Nothing else matters Osså Britney's nya ballad e skön (kommer ej ihåg vad den heter). Citera
Autobahn Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Skrivet 26 Juli 2004 Favorit band: 1. Hammer Fall 2. iron Maiden 3. metallica 4. The Rasmus Favvo låtar: In the shadows, in my life, fear of the dark, run to the hills, hearts of fire... m.m ;) Citera
Gamer 1 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Skrivet 26 Juli 2004 Favoritband/låt: Ozzy Osbourne- Crazy Train m.fl..... Black Sabbath- Paranoid och iron man m.fl... Metallica- Memory remains m.fl..... AC/DC- TNT m.fl.... Iron Maiden- 666 the number of the beast m.fl..... Citera
Arwen Undomiel Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Skrivet 27 Juli 2004 Har egentligen inget favvoband och favvolåt, för det finns så mycket som är bra. Men eftersom jag snart ska till Gates of Metal och se Sonata Arctica och Within Temptation så får jag väl säga att jag är mest inne på dem just nu. Bästa låtar med dem... Sonata Arctica: Graven Image. Within Temptation: Dark Wings. Citera
Gäst Bountyhunter Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Skrivet 27 Juli 2004 (redigerat) Band:Kiss Låtar: Lick it up, Rock and roll all night, Shout it out loud, Detroit rock city, mm... Redigerat 27 Juli 2004 av Pinstripe Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.