Brawler Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Kan nån Guida Mej genom Forest Temple? Har dödat 2 Spöken & Fått en Small Key Och en Boss Key " :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Jag har redan svarat på den frågan i tråden "Zelda OoT Forest Temple pilbågen". Kolla där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 21 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Tack men asså vilken väg va spökena nu igen`? Från Mitten av stället i början vilket håll ska jag gå? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 kan du engelska? www.zelda.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 21 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 ja jag kan engelska mycket bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 ja jag kan engelska mycket bra! Du kan också prova http://www.gamefaqs.com/console/n64/game/22536.html . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 22 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Tack så mycket,alla som hjälpt till,nu har jag klarat Forest Temple & Phantom Ganon !! :D Jag kan göra mej stor och liten också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 så bra. grattis eller vad man nu ska säga :P säg bara till om du behöver mer hjälp ;) jag är rätt bra på zelda. inte för att skryta. * B) * dte är ju det vi finns hör för. att hjälpa :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Tack så mycket,alla som hjälpt till,nu har jag klarat Forest Temple & Phantom Ganon !! :D Jag kan göra mej stor och liten också! nu har du BARA 4 tempel kvar.. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg