HenkePenke Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Ni vet låsta dörren på ön där Steven har sitt hus, o där rymd centret är... hur får man upp dörren i huset? Vilken attack föredrar ni av: Icebeam/Blizzard ? Flamethrower/Fireblast ? Thunderbolt/Thuner ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Ni vet låsta dörren på ön där Steven har sitt hus, o där rymd centret är... hur får man upp dörren i huset? Vilken attack föredrar ni av: Icebeam/Blizzard ? Flamethrower/Fireblast ? Thunderbolt/Thuner ? 1.Vet ej 2.Alla till vänster för dom har mer pp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danneman22 Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 (redigerat) jag föredrar flametrhower :P Redigerat 21 Juli 2004 av danneman22 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Men det va ju mellan Ice beam och Blizzard, Flametrhower och Fire blast och mellan Thunder och Thunderbolt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Blizard,fireblast och thunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 De som e till höger e starkare men dom till vänster har mera pp :) vet ej vad man ska säja :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 (redigerat) Ni vet låsta dörren på ön där Steven har sitt hus, o där rymd centret är... hur får man upp dörren i huset? Vilken attack föredrar ni av: Icebeam/Blizzard ? Flamethrower/Fireblast ? Thunderbolt/Thuner ? 1. med mystery events2. Blizzard, Fireblast, Thunder för dom är starkare. :) Redigerat 21 Juli 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 vad är mystery events Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 vet ej vad mystery ivents e .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 En grej som jag inte vet hur man sätter igång, men jag har läst om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 jag vet vart man sätter igång det men jag har hört det så det kanske är ljug Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Game King Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 De är till för eon tickets Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg