Scarlet Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Skrivet 21 Juli 2004 Hej jag behöver hjälp med en bana. Doing Time vad ska man göra det fursta peform 1 voilent exicution whit the hammer och en gruesom fattar inte : B) :angry:
ZANN0 Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Skrivet 22 Juli 2004 du ska döda nån riktigt äckligt och en med en hammare
Scarlet Skrivet 22 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 22 Juli 2004 det kan man typ ej göra ska man bara stå och slå eller bara göra en bak-ifrån-attack?det går inte att bara slå för det kommer typ 4 gubbar och slår samtidigt!! :o
Noel2 Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Skrivet 9 Augusti 2005 kan du hjälpa mig med en sak :visslar: :visslar:
Frank_anders Skrivet 27 September 2005 Rapport Skrivet 27 September 2005 Hej jag behöver hjälp med en bana. Doing Time vad ska man göra det fursta peform 1 voilent exicution whit the hammer och en gruesom fattar inte : B) :angry: för att få det att funka måste man hålla in slå knappen så länge att de gråa pilar runt motståndarens huvud blir gula = voilent exicution eller tills de blir röda = gruesom exicution man kan t.ex. vänta i de mörka partierna tills de går om och smyga sig bakifrån och do your thing
Rekommendera inlägg