Har någon xbox live?
Xbox
Jag funderar på o skaffa.... Är de värt pengarna?
De e skoj :D spelar cs på live o de o de e roligt
Men jag betalar helst inte dyra pengar för att spela cs live på xbox...
Xbox live regerar fett..............
speciellt Counter strike och Splinter Cell: pandora tomorrow. ;)
Har också live skit kul
Jag funderar på att skaffa mig ett XBOX, men det är inge roligt utan live... och varken jag, mina föräldrar, eller några av mina kompisar har kort, så jag undrar.
Är det sant att det är ett KRAV att man måste ha ett kredit/konto-korts nummer för att kunna spela Xbox Live?
jag är nästan säker på att man behöver ett kort för att andvända xbox live....Jag funderar på att skaffa mig ett XBOX, men det är inge roligt utan live... och varken jag, mina föräldrar, eller några av mina kompisar har kort, så jag undrar.
Är det sant att det är ett KRAV att man måste ha ett kredit/konto-korts nummer för att kunna spela Xbox Live?
Ja man behöver ett kort!
Inte ett kort bara en ip :D o bredband :D.
man får skäölva ipn när man köper live.
vi vet redan det!
De borde vara som på Ps2, Att man bara kan koppla ihop bredbandet me xboxet sen är de bara o köra LIVE så mycket man vill...
Ps 2 online är värdelöst jämfört med Xbox live. <_<
Jaaa... Absolut :cool:
Ps2 är värsta stenålders-maskinen...
Har du testat?? <_<Ps 2 online är värdelöst jämfört med Xbox live. <_<
Jaaa... Faktist hade jag en ps2 för nåt år sen...
Jag kanske tog i lite me stenåldersmaskin men jämfört med xbox så är x-box mycket bättre.. :cool:
vad är bättre på online?? och live??
Dom här grejerna
*Msn*
*snacka me andra via mik*
*chatta*
*mer live spel*
*bättre live tittlar*
och mycket mycket mer :P
vad är mycket mer då???? och man kan ha headset på ps2 också..
vet du vad socom e ?? det roligaste online spelet so finns sen finns det andra bra som time splitters 2 midnight club 2 och sen många andra bra spel
Med tanke på att Ea ska börja släppa live spel så kommer xbox att få: NCAA fotball, Madden NFL 2005, Tiger woods PGA Tour 2005, NASCAR 2005: Chase for The cup, NBA live2005, NHL live 2005, Fifa 2005, Goldeneye: Rougue Agent, Need for speed underground 2, Battlefeild: Modern combat, Burnout 3, TimeSplitters Future perfect. Allt detta på live och sen i framtiden kommer man kunna se den man chattar med.