Vadå som en webcam eller?
Xbox
aa precis
Okej :D Kommer de mer funkioner?
Säker men jag vet inga mer men jag återkommer med mer infoOkej :D Kommer de mer funkioner?
Microsoft har gjort en Xbox webcam så man kan se andra man chattar med!
Okej :D vad kostar en sådan?
Hoppas den följer me i startpaketet...
Det kommer säker komma med start packetet men den har inte kommit än
Jag tror inte den kommer med i startpaketet.. :medieval:
den som lever får se :D
Hoppas det kommer en helt ny sak snart?????
Typ som vadå? :blink:
Jag har x-box live
Lyllo.... Hur länge har du ahft de?
:( Har inte du det?Lyllo.... Hur länge har du ahft de?
När vi chippade boxen så fick vi det, Fasst jag har aldrig kört det för vi har inte bredband hos min pappa :cry: :cry: :cry:Lyllo.... Hur länge har du ahft de?
:kung: Varför skaffar ni inte bredband.(Uzama @ 29/07-2004 14:11:30)Lyllo.... Hur länge har du ahft de?
När vi chippade boxen så fick vi det, Fasst jag har aldrig kört det för vi har inte bredband hos min pappa :cry: :cry: :cry:
Pappa sitter nästan hela tiden vid datorn på jobbet. så han är ganska less när han kommer hem.Fasst vi kanske ska skaffa bredband ändå.jag ska tjata :lol:(Pippo @ 29/07-2004 14:12:41)(Uzama @ 29/07-2004 14:11:30)Lyllo.... Hur länge har du ahft de?
När vi chippade boxen så fick vi det, Fasst jag har aldrig kört det för vi har inte bredband hos min pappa :cry: :cry: :cry:
:kung: Varför skaffar ni inte bredband.
Vadå? Om man chippar kostar de ingenting då eller? Går de på internet-kostnaden...(Uzama @ 29/07-2004 14:11:30)Lyllo.... Hur länge har du ahft de?
Är de så att man bara behöver en sån där sladd?
Det var nån schyst kille som chippade våran box då fick vi Xbox live gratis av han ;)pappa sa att det gick på internet kostnaden fasst jag är inte 100 jag är 99%säker ;) Förresten vad menar du för sladd?
Men de finns nån typ internet-kabel för xbox eller nåt..