Kassler Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 nej faktiskt inte jämfört med vissa andra spel. vi vet ju alla hur pass hypat Fable är. aja godnatt då :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Ijämfört ja, men ändå.. Rätt så mkt har vi fått reda på, tror jag :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 (redigerat) det kommer bli så j*vla kul spricker snart asså :rolleyes: Redigerat 3 Oktober 2004 av wictor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Ijämfört ja, men ändå.. Rätt så mkt har vi fått reda på, tror jag :huh: knappast att vi fått reda på mycket, men man vill ju inte veta allt redan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 (redigerat) nej det har du rätt i men fy f*n asså en månad kvar snart :D kommer vi att få det här i sverige den 9 lr ? för om den kommer den 11 här så måste man hålla sig borta från datan så man inte får höra om hela spelet :( Redigerat 3 Oktober 2004 av wictor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Vi får det den 11:e Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 skit också :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Jag läste att splet blev klart igår så dom har skickat det för granskning, för buggar o sånnt.. http://www.xbox-se.com/nyhet.asp?id=3609 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Gamla nyheter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jasså ? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Gamla nyheter Jag visste inte om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Naah joo men Kassler värkar veta rätt så mkt om H2 (mer änn dom flesta iaf) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg