Kassler Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Spoiler? Menar du typ virus??? Är filmen bra??? Spoiler=Avslöjande av story och fiender.Inget virus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Jaha, det visste jag inte. Man lär sig nåt nytt varje dag. Kan du några mer bra filmer om Halo 2??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Jaha, det visste jag inte. Man lär sig nåt nytt varje dag. Kan du några mer bra filmer om Halo 2??? bra och bra... jag har mest bara en massa Zanzibar E3 filmer :D men kolla på www.xboxyde.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Vill ni se den grymmaste Halo 2 trailern som finns?Gå in på www.ifilm.com sök på Halo 2 och tryck på den som är längst ungeför 10 minuter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Vill ni se den grymmaste Halo 2 trailern som finns?Gå in på www.ifilm.com sök på Halo 2 och tryck på den som är längst ungeför 10 minuter! jaha, är det en officiell film eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 h*lvete!!!! Den filmen jag la upp var från den läckta versionen fick jag reda på (tur att jag aldrig kolla på den B) )!! Så kan någon mod vara bussig och radera den snabbt?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Vaddå officiell film? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Vaddå officiell film? En film som bungie har visat eller som är från E3 eller liknande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 h*lvete!!!! Den filmen jag la upp var från den läckta versionen fick jag reda på (tur att jag aldrig kolla på den B) )!! Så kan någon mod vara bussig och radera den snabbt?! Shit!!!Du menar den piratkopierade versionen va??? Nu är dom j***arna och lägger ut filmer om den. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 (Halo 4 @ 17/10-2004 18:34:15) h*lvete!!!! Den filmen jag la upp var från den läckta versionen fick jag reda på (tur att jag aldrig kolla på den B) )!! Så kan någon mod vara bussig och radera den snabbt?! Shit!!! Du menar den piratkopierade versionen va??? Nu är dom j***arna och lägger ut filmer om den. :angry: Ja, den franska versionen som läckte ut på nätet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Rätt åt dom som har det och inte fattar franska. Är det nån mer än jag och Kassler som sett MLG videon??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Rätt åt dom som har det och inte fattar franska. Är det nån mer än jag och Kassler som sett MLG videon??? Jag . Men aja.. Halo 2 kommer vara årets huvudpukt för mig detta året iaf, är jag ensam om det eller ? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg