Star Gazer Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 kan man ha beamsword och ett annat vapen samtidigt?alltså dual med svärd och smg t.ex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Nepp.. Det kan man inte, det skulle äga för mkt.. 2 svärd ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Svärdet är ju ägigt. Skulle ju bli för lätt då. Men är ganska lätt ändå. Vilka nya fordon finns det? Har spelet men har inte kommit så långt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Hmm.. Jag har för mig att Battle rifle inte ska gå att spraya med.. Den kanske inte är så bra. Jo, när man zoomar skjuter man ett skott i taget och när man har ozoomat skjuter man tre skott i taget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Gör man? Vart får ni reda på allt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 fräkt . Nu är de bara 3 dar kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Jag får det på HaloSweden. Warthogens Rocket Lancher kommer bli kul. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Jag får det på HaloSweden. Warthogens Rocket Lancher kommer bli kul. :) Njaaa. Tycker inte så mycket om rocket lanchen.Det är coolt att man kan kapa vissa fordon och att man kan sitta vid kanonen på warthoggen och datorn köra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 www.halosweden.se? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 addressen funkar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 halosweden.com här Bara en länk dit du sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 (Reaper @ 08/11-2004 15:09:50) Jag får det på HaloSweden. Warthogens Rocket Lancher kommer bli kul. :) Njaaa. Tycker inte så mycket om rocket lanchen. Det är coolt att man kan kapa vissa fordon och att man kan sitta vid kanonen på warthoggen och datorn köra. Ja, men om du har Halo 2 så kan du väl vara snäll och inte avslöja nånting??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg