Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Mjä. Verkligen inte. Alla sånna hatar det, nästan. Jag är dock "gamecube:are" eller, jag har Gamecube.. Dock så "vågar" jag erkänna att Xbox är den bästa konsollen på marknaden. Och att Halo är GENIALSIKT! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag misstänkte att du hade Gamecube du skriver ofta i Gamecube forumet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jeje... Back to topic~ 10 DAGAR KVAR TILL SVERIGE...GAHHHAAAA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Det vär länge sen Kassler uppdaterade oss :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Mjo.. NISSE ? NISSE ?? NISSE ?! NIIIISSSSEEEE !! Kom igen fö faen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Har du märkt att alla trådar över 5 inlägg blir Off Topic :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Har du märkt att alla trådar över 5 inlägg blir Off Topic :) huh ?? Jag fattar inte..Men iaf. Något nytt om Halo 2 ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 hehe men nu är de inte lång tid kvar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Har du märkt att alla trådar över 5 inlägg blir Off Topic :) det är kanske därför "vissa" gör så att dom blir off-topic.men du överdriver lite väl mycket nu. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 som du gör precis nu ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Ja, men det är i XBox forumet, där är allting off topic på sätt o viss :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Du med :D Iaf, så ja. Back to topic~ Wohoo..Snart så :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg