nooobie Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 mm inte långt kvar nu :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 (Pippo @ 02/11-2004 19:28:52) e det nån som vet om man kommer kunna köra mot botar på multplayer??? ;) nej det kommer inte kunna gå att köra mot botar i multi. ;) Hur vet du det??? :huh: (varför kan inte dagarna gå fortare??? :( ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Ja, men vi får nästan tycka synd om oss själva eftersom vi får det 2 dagar senare, dom 2 kommande dagarna kommer inte vara kul, eftersom vi kommer att få massor av information som vi inte vill ha innan vi har fått spelet.. !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Ja, det är surt.... Undrar vad det är dom visar för bortklippta saker.Det är säkert nåt coolt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 (Halo 4 @ 02/11-2004 22:05:46) (Pippo @ 02/11-2004 19:28:52) e det nån som vet om man kommer kunna köra mot botar på multplayer??? ;) nej det kommer inte kunna gå att köra mot botar i multi. ;) Hur vet du det??? :huh: (varför kan inte dagarna gå fortare??? :( ) ja liksom dom har sagt det. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Bungie Weekly Update!!! Läser man det så hänger man nog med :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Ja, men vi får nästan tycka synd om oss själva eftersom vi får det 2 dagar senare, dom 2 kommande dagarna kommer inte vara kul, eftersom vi kommer att få massor av information som vi inte vill ha innan vi har fått spelet.. !! du kan ju hålla dig borta från all media ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 3 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 (redigerat) Nån som ska sitta hela dagarna å spela? Allså de första dagarna typ :gitarr: :medieval: Dessutom bara 8 dagar kvar nu :D Redigerat 3 November 2004 av Tails^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Inte jag iaf. Jag har andra saker och göra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Inte jag iaf. Jag har andra saker och göra.. som vad??? :o även fast jag har mina misstankar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 8 dagar kvar tills realesen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Det bästa Soundtracket är lätt "Heavy Price Paid" :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg