Gäst Xray Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 (redigerat) Låt han tycka vad han vill, han är trots allt en idiot, jag brukar sörga för dig Ike :) Redigerat 5 November 2004 av Xray Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Ike: Då har du tänkt fel för de kommer ut om 6 dagar :zzz: *min åsikt* Kommer vara så j*vla coolt B) De grymmaste e ju fett att man kan ha 2 vapen på sej :cool: Hela spelet é ett stort mysterium :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Jag har hört/läst om ett covenant fordon som heter Spectre Nån som har någon bild på den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Du Skuggan jag vill inte vara taskig men den frågan är gammal, fast man kan ju alltid svara. Mitt favvo vapen blir lungt 2 Plasma Rifles. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Jag har hört/läst om ett covenant fordon som heter Spectre Nån som har någon bild på den? Testa och sök "Spectre" på google B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 (Orzen @ 05/11-2004 21:16:16) Jag har hört/läst om ett covenant fordon som heter Spectre Nån som har någon bild på den? Testa och sök "Spectre" på google B) tvivlar rätt starkt på att jag hittar nåt vettigt där :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 5 dar kvar nu om man räknar idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 LOL! Jänkarna kan inte vänta! Vissa butiker i USA har fått Halo 2 i sitt lager, men orkade inte vänta på releasen, så de har börjat sälja det :D.. Mitt favvo vapen lover jag blir SMG/Battle Rifle, Snipern (som vanligt) och Beam Sword !! ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Hehe dom e bra smarta dom :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Dom är inte lite lata dom. :angry: Förresten så har Covenants en ny grej, den kallas Scarab och är en mekanisk spindel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haloman Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 favvovapen kommer ju lätt att va SMG o plasmarifle..men också shotgun! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 aaa f*n lätt shotgun och beamsword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg